Måste skriva av mig

Ps, inte min bild hittade den på weheart it.
Att tycka om sig själv tillräckligt mycket för att vara nöjd med sig själv har alltid varit någonting som jag har tyckt varit väldigt svårt. Jag har alltid försökt sträva efter något mycket bättre, att bli något bättre. Men det är slut med dom sakerna nu i mitt liv. Jag duger som jag är och jag är precis den som jag ska vara. Jag kan inte bli bättre på att vara mig själv än vad jag redan är. 
 
Lika så är det med dig som läser detta (ifall någon någonsin kommer att läsa detta vilket inte är så troligt eftersom det är typ bara två pers som vet om att denna bloggen ens exsisterar fortfarande). Jag vill säga till just du som kanske har hamnat här på min blogg att du bör starta detta året med att försöka börja älska dig själv lite mer än vad du redan gör, se allt gott du gör här i världen och vad du betyder för människorna runt om kring dig, kanske hade de personerna inte varit densamme utan just dig. Du är betydelsefull, vi alla är betydelsefulla. Varken mer eller minde.
 
Jag vill uppmuntra dig till att börja leva, på riktigt denna gången. Jag har ingen aning om vad du har gått igenom, kanske har ditt liv varit en dans på rosor hitills, eller så har det varit tvärt om - en dans på taggtråd. Jag vet inte. Men det är värt det, det är värt att börja leva en gång till. Att aldrig ge upp är någonting som är så viktigt att komma ihåg hur svårt det än är. Jag vill bara peppa er alla där ute, vänner, ovänner, fiender, syskon, familj, nära och kära till att leva. För livet är en fantastisk plats egentligen. Trots att det kan vara rent ut sagt förjävligt ibland. Ge aldrig upp.
 
Allmänt | |
#1 - - Robex Lundgren:

fin blogg

Upp